
Klaus A. Voigtmann
Berufsausbildung
Elektrotechnik
Berufserfahrung
11.2023 - heuteProsess Engineer IT Service Management
Teleperformance01.2016 - 06.2019Senior Incident Management Expert (Service Desk nach ITIL)
arvato direct services Eiweiler GmbH10.2012 - 12.2015Gruppenleiter Incident Management Team (Service Desk nach ITIL)
arvato direct services Eiweiler GmbH12.2008 - 09.2012Leiter IT Full Service Desk (ITIL)
arvato services GmbH11.1996 - 11.2008ITIL Incident-, Problem-, Change Management (Senior Operation Center Analyst)
HanseNet Telekommunikation GmbH10.1995 - 11.19961st Level Customer Support Representative
AOL Bertelsmann Online GmbH06.1995 - 09.1995Fortbildung
GBQ Neunkirchen02.1995 - 06.1995Fortbildung
Siemens02.1985 - 10.1994Energieelektroniker
Stadtwerke Frankfurt am Main09.1981 - 01.1985Auszubildender
Stadt Frankfurt am Main
Sprachkenntnisse
Deutsch
MutterspracheEnglisch